czwartek, 11 kwietnia 2013

PROŚBA O POMOC

Kochani Czytelnicy!

Kilka dni temu otrzymałyśmy wiadomość od Naszej Czytelniczki z prośbą o pomoc dla swojego przyjaciela. 

W imieniu Naszym oraz Pani Elżbiety zwracamy się do Was z uprzejmą prośbą - o przekazanie 1% podatku z rozliczenia rocznego 2012  oraz o ewentualne wsparcie finansowe prócz rozliczenia z Urzędem Skarbowym na rzecz Pana Krzysztofa Świtka, który koniecznie z uwagi na swój stan zdrowia musi zakupić pompę insulinową i glukometr dla osób niewidomych.
 Koszt zakupu:
- pompa insulinowa - 3.800,oo pln - 9.900,oo pln - w zależności od producenta,
- glukometr mówiący po polsku - 2.199,oo pln - jedyny producent w Polsce, - służy do badania poziomu cukru we krwi,

Wymienione sprzęty poprawią Jemu jakość życia i uchronią przed powikłaniami w wyniku źle podanej insuliny i źle odczytanego wskaźnika poziomu cukru. Musi wstrzykiwać sobie insulinę 4 razy dziennie. Ma "chwiejny" przebieg cukrzycy.
Posiadanie w.w. sprzętu uchroni Jego przed wielokrotnymi pobytami w szpitalach w wyniku hipo.. i hiperglokemi.

Polski system refundacyjny nie pokrywa kosztów zakupu wymienianych sprzętów dla osób dorosłych w wieku powyżej 26 roku życia.

Wpisz w PIT KRS Fundacji Jaś i Małgosia KRS 0000127075 W rubryce „cel szczegółowy” wpisz #529 Krzysztof



#529 Krzysztof Świtek


Jestem samotnym cukrzykiem insulinozależnym. Powikłania po cukrzycowe spowodowały, że nie zdążyłem wypracować sobie renty. Mam zasiłek (530,oo pln z MOPS).W ostatnich miesiącach choroba zrobiła duże spustoszenia. Mam 10% widzenia tylko w jednym oku. Mam zaburzenia pamięci świeżej .To powoduje, że mam trudności w pomiarach poziomu cukru i podaniu sobie insuliny. Pozyskane środki z życzliwości Państwa umożliwią zakup pompy insulinowej i glukomentru dla niewidomych. To poprawi jakość mojego życia .Z ogromną atencją-dziękuję.

Za każdą pomoc dziękujemy w imieniu Naszym i Pana Krzysztofa
Justyna i Dorota

Brak komentarzy: