wtorek, 16 października 2012

PRODUKTY TO EAT - MUSLI I BATONIKI


Marka TO EAT - DR BARDADYN powstała jako efekt wielomiesięcznej współpracy pomiędzy ZPC Otmuchów S.A. - wiodącym producentem wyrobów śniadaniowych oraz dr Markiem Bardadynem ekspertem w zakresie odżywiania i profilaktyki schorzeń cywilizacyjnych.Produkty kierowane są do wszystkich osób zainteresowanych zdrowym sposobem odżywiania.
Parę dni temu otrzymałam paczkę z batonikami zbożowymi i musli. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, więc byłam bardzo ciekawa co mają do zaproponowania :).

Musli wielozbożowe z owocami moreli, ananasa i papai. Powiem szczerze, że jestem pozytywnie zaskoczona. Musli samo w sobie nie jest słodkie. Nadaje się zarówno do jogurtu jak i do mleka, ze względu na chrupkość i co najważniejsze nie robi się tzw. "ciapka". Co prawda nie spotkałam się jeszcze z tego typu produktami na naszych sklepowych półkach. Mam nadzieję, że się pojawią. Z pewnością kupię to musli nie jeden raz.




Pełnoziarnisty baton musli z owocami żurawiny i czerwonej porzeczki.
Co do batoników pełnoziarnisty podchodzę do nich z lekkim dystansem. Bardzo często producenci dodają sporą ilość cukru, czekoladę.... Jednak z tym produktem było zupełnie inaczej. 
Batonik nie jest zbyt słodki, posiada wiele zbóż oraz owoce. Po otwarciu batonika wyczuwalny jest zapach czarnej porzeczki. Z całą pewnością mogę go polecić.

Więcej informacji na temat produktów firmy To Eat znajdziecie na tej stronie. 




Brak komentarzy: