wtorek, 17 sierpnia 2010

PLACUSZKI Z SEREM

"Mamy za sobą męczący dzień w centrum handlowym. Przyjechałyśmy do domu niesamowicie głodne...

Ser, jajka, troszkę mąki i obiad gotowy.
A jak znajdzie się troszkę truskawek i jogurt to obiad idealny!

Placuszki są bardzo serowe, delikatnie słodziutkie i puszyste.
Można podawać je również z miodem, masłem orzechowym itd.
Przepis pochodzi z programu Nigelli:) Polecamy!



Składniki:

o    3 jajka
o    2 łyżki cukru
o   1  łyżeczka esencji waniliowej

o    250 g twarogu
o    50 g mąki


Żółtka wymieszać z cukrem, dodać wanilię, twaróg oraz mąkę i wymieszać. Następnie ubić białka i wymieszać z masą serową. Dodałyśmy jeszcze płaską łyżeczkę cynamonu. Piec na patelni teflonowej bez tłuszczu.

6 komentarzy:

Paula pisze...

już myślę o obiedzie :)

aga pisze...

ale smakowicie wygladaja:) takie placuszki to ja bardzo lubie, mniam...

aga pisze...

a mam jeszcze takie malutkie spostrzezenie, w przepisie podane jest 50 maki, ale nie ma zadnej jednostki.

Justin&Dorothy pisze...

50 g mąki:) Dziękujemy:)

Anonimowy pisze...

Przepraszam, a co oznacza 'łyżeczka wanilii'?
W jakiej postaci? Jestem początkującym kucharzem i nic mi taki 'skrót myślowy' nie mówi...
W.

Justin&Dorothy pisze...

esencji waniliowej:)